Schimbul și returnarea mărfurilor
Cumpărătorul poate refuza comanda în orice moment înainte de livrare, după achiziționarea produsului - în conformitate cu Legea „Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor”.
Returnarea produselor cu defecte din fabrică
Dacă ați primit un produs care are defecte, îl puteți returna sau schimba în cazul care salvați: ambalajul din fabrică, chitanța și / sau factura fiscala.
Ce produs NU este eligibil pentru returnare
- Produse cu urme de utilizare, ambalaje deteriorate;
- Orice produs pentru care cumpărătorul nu poate prezenta un document care să confirme achiziționarea produselor în magazinul nostru online (cec, bon de livrare);
- Nu au trecut mai mult de 14 zile de la primirea comenzii.
Nuanțe de returnare/schimb
- Cumpărătorul este obligat să verifice calitatea mărfurilor și a ambalajului în momentul livrării;
- La primire, consumatorul semnează factura. Semnătura prezintă o acțiune de confirmare, că ați verificat produsele: integritatea, setul complet și calitatea în general. După aceea, orice pretenții legate de defecte, echipamente și aspect nu vor fi luate în considerare;
- Dacă ați primit un produs de o calitate inadecvată, îl puteți schimba sau returna.
- Transportul de la cumparator la depozitul Relaxe este asigurat de catre cumparator. In cazul in care cumparatorul doreste ca produsul sa fie ridicat de curierii Relaxe se v-a achita costul livrarii - Chisinau si suburbii - 150 lei, National - 4 lei/km.
- Imediat dupa ce depozitarii nostri primesc salteaua,verificand starea acesteia, se scrie o scrisoare in forma libera cu o solictare de retur indicand motivul principal. La aceasta scrisoare se anexeaza bonul de plata sau factura.
Rambursarea banilor
- Rambursările către cumpărător se efectuează fie în numerar, fie prin transfer în contul curent în termen de 14 zile lucrătoare de la data cererii de rambursare.
- Pentru a îregistra un schimb sau o returnare a produselor, trebuie să trimiteți un e-mail la office@neotempo.md. În rândul subiectului, indicați „Vreau să schimb / să returnez produsul”, iar în text - produsul care nu se potrivește. Trebuie să înregistrați numărul comenzii, numele complet și numărul de telefon specificat în timpul înregistrării. Puteți atașa o fotografie sau o copie scanată a formularului de comandă: acest lucru vă va permite să efectuați rapid procedura de schimb / returnare.